Новият състав при задните гуми, както и новият дизайн на шарката и твърдостта, водят до невероятно повишаване на износоустойчивостта на гумата с 47 % в сравнение с предишното поколение T33.
3-СЛОЕН СЪСТАВ (3СС) + КАПАЧКА И ОСНОВА
3СС осигурява пробег в центъра на протектора и сцепление с раменните блокове, а основният слой Cap & Base повишава твърдостта на протектора за по-добро сцепление, омекотяване и отлично представяне при всякакви атмосферни условия.
ULTIMAT EYE
Визуализация на поведението на контактното петно на гумата с помощта на технология за измерване и симулация. Осигурява по-малка площ на приплъзване за добро сцепление при шофиране и подобрява износоустойчивостта.
МОНОСПИРАЛЕН (МС) КОЛАН
ТЕМПЕРАТУРАТА НА ГУМАТА ОСТАВА ПО-НИСКА, ПО-ДОБРА СТАБИЛНОСТ
Леки и издръжливи корди, увити по обиколката на гумата, за да осигурят усещане за гладко сцепление. Това допринася за високоефективно представяне с намаляване на теглото, подобрено сцепление, стабилност при въртене, висока скорост и омекотяващ ефект.
NANOPRO-TECH™
ПО-СИЛЕН ЗАХВАТ, ПО-ВИСОК ПРОБЕГ
NanoPro-Tech&trade на Bridgestone; технологията оптимизира работата на гумата на молекулярно ниво. Това спомага за намаляване на триенето, топлината и деформацията на протектора при въртене на гумата, което води до по-добро сцепление на протектора и по-добра износоустойчивост.
RC POLYMER
ПО-ДОБЪР КОНТАКТ С ПЪТНАТА НАСТИЛКА
Технологията с RC полимер оптимизира разпределението на силициевия диоксид в каучуковата смес и подобрява гъвкавостта на протектора, като позволява по-добър контакт с пътната настилка както в горещите дни, така и при студени условия. Намаляването на молекулярното триене също така подобрява съпротивлението при търкаляне, което увеличава икономията на гориво
БОГАТА НА СИЛИЦИЕВ ДИОКСИД ЗАДНА ГУМА
ПО-СИГУРНО СЦЕПЛЕНИЕ НА ПРЕДНИТЕ ГУМИ
Ефективността при мокри условия е подобрена чрез значително увеличаване на количеството силициев диоксид в сравнение с конвенционалната гума SILICA RICH.
SILICA RICH EX ЗА ПРЕДНА ГУМА
ПО-СИГУРНО СЦЕПЛЕНИЕ НА ПРЕДНИТЕ ГУМИ
Ефективността при мокри условия е подобрена чрез значително увеличаване на количеството силициев диоксид в сравнение с конвенционалната гума SILICA RICH.
ВИСОКОЯКОСТНА СУПЕРПРОНИКВАЩА КОРДА (HTSPC)
ПО-ДОБЪР ЦЯЛОСТЕН ОБХВАТ
Стоманената корда е изработена от индивидуално изолирани гумени вътрешни влакна с висока топлопроводимост, което подобрява преноса на топлина и намалява риска от издуване. Характеристиките насърчават стабилността, сцеплението, омекотяването и издръжливостта при висока скорост.
Новият състав при задните гуми, както и новият дизайн на шарката и твърдостта, водят до невероятно повишаване на износоустойчивостта на гумата с 47 % в сравнение с предишното поколение T33.
Промените в конструкцията позволяват плавно управление и отлично взаимодействие с гумите, което повишава сигурността при шофиране и води до една единствена спецификация, която е подходяща както за леки, така и за тежки мотоциклети.
Благодарение на промените в конструкцията, за T33 е необходим с около 10% по-малък ъгъл на завиване при мокри условия. Също така успяхме да намалим разклащането на кормилното управление при завиване на мокра настилка. Когато внезапно започне да вали, може да разчитате на отличното взаимодействие и сигурността на T33.
Сравнение на базата на Battlax Sport Touring T33 (120/70ZR17 & 180/55ZR17) спрямо предишното поколение Battlax Sport Touring T32 (120/70ZR17 & 180/55ZR17) при вътрешно изпитване. Резултатите може да варират в зависимост от правилната поддръжка на гумите и автомобила, условията на повърхността и навиците на шофиране.